17 July 2008

Sempre a dar ao dedo * Always working

O saco é de um molde da Burda e é excelente como saco para o supermercado ou mesmo para ir para a praia. O excelente é que consegui aproveitar uma fitinha da minha ourivesaria preferida (a Branca de Brito). Gostei tanto do molde que já estou a fazer mais.
The bag is a pattern from Burda and it's excellent a grocery bag or even to go to the beach. The great advantage is that I finally used a ribbon from my favorite jewelery (Branca de Brito). I liked the pattern so much that I'm already doing some more.

E para não que não pensem que isto é só agricultura, a máquina de costura também tem tido uso. Estes babetes são uma encomenda da Carolina (na verdade pediu-me dois e eu entusiasmei-me). Espero que ela goste deles.
And so that you don't think that I'm only interested in agriculture, the sewing machine has been into some use. These are the bibs from Carolinas's order (actually she only ordered two and I got carried away). Hope she likes them.

No comments:

Post a Comment